Vill ha snö!

Blev tyvärr inte så mycket träning idag...
Gick till gymet i morse för triceps och latsen. Sa ju igår att jag skulle köra core också, men det klämde jag in igårkväll så magen fick vila idag.

Det måste falla snö snart! Måste ut i spåren och stakträna!!!! Halvvasan väntar och jag ska vara fullt redo. Blir till att köpa ett säsongskort på längdspåren uppe i Grönklitt, de är så mysigt att åka där.

Har planerat för en slapp kväll i soffan nu, just nu rullar Biggest Loser på duken. Men vi får se, jag har lite tankar för antingen en promenad eller en joggingtur. Märk ordet lite ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica kragen magnusson ;p

Kan du de där med skidor också! Vill du lära mig?

2010-11-03 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0