Morgonjogg

Fick ett litet ryck igårkväll och satte ihop ett nytt träningsschema för mig. Har satt ihop muskelgrupperna lite anorlunda, men det är nästan största skillnaden och så lite nya övningar såklart :)

Så nej, det blev ingen promenad eller löpning igår kväll, jag tycker det är läskigt att vara ute själv i mörkret. Kan ju hoppas upp ett äckel ur buskarna :P haha
Så jag tog tummen ur röven och tog en joggingtur i morse istället, 38 minuter. Kände mig inte laddad för att springa hela vägen men det gick i alla fall, stolt!

Sen bar det av till gymmet för att köra spinninguppvärmning med PRO:are. det är riktigt kul att se den sitta på cykeln och le och trampa! Peppande som fan!

Nu ska jag gå till Korpen för lite jobb och ikväll tror jag att jag lägger in ett ben+core pass, plus att jag ska lägga in musik i mitt corepass till i morgon. 

Ha en toppendag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0