Härligt, intensivt benpass

Vilken bra dag det här har varit! Jag har hunnit med så himla mycket träning;

  • 38 min löpning (förmiddag)
  • 20 min spinning (förmiddag)
  • 53 min styrka (kväll)
Bet blev benstyrka nu ikväll, ett riktigt skönt pass! Var jag och en tjej till på gymmet så man kunde verkligen göra vad man ville utan att tänka på att nästa grej kanske var upptagen m.m. Sådant gillas skarpt!

Det här benpasset var en salig blandning av övningar och jag vilade inte mycket mellan seten. Körde bl.a;

  • benspark
  • hamstringcurl
  • benpress
  • vadpress
  • fria knäböj
  • jägarvila (1 min*2, benen bara skakade!)
Ja, sen massa mer övningar. var där mellan 20-21 så 2 timmar innan träningen käkade jag kvällsmat och när jag kom hem fick det bli en smoothie och skorpor. Smoothien var gjord på naturell yoghurt, proteinpulver, fryst frukt och lite äpplejuice. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0