De 2 senaste dagarna

Ja, nu blev det ju ingen uppdatering igår, men jag hade en vilodag, skulle kunna skylla på det, men det tänker jag inte göra. Jag säger tidsbrist istället, det är mer sant!
Var inne på Kupolen och shoppade igår! Blev ett par baggy-jeans, två baslinnen och ett träningslinne. Jag spenderade pengar på mig själv! Det händer inte ofta:P

Jobbade mellan 15-21 igårkväll så när jag kom hem orkade jag inte blogga, plus att jag inte tränade som sagt.
Idag började jag 6.45 (!) och slutade 15. Jag har det riktigt bra på Må Bättre! all personal är så snäll och jag känner mig riktigt välkommen. Idag hade vi en inspirationsdag för 60+:are med en föreläsning och ett EasyLine-pass(http://www.norskfitness.no/sv/Produkter/Professional/Rorelse/Easy-Line/). S jag körde det i ca. 30 min och så var jag med på Crossfit Express. Och herrejälvar va tufft! 

Det var 6 stationer som man körde cirkelträning på i 15 min. Ingen vila, 30 sek på varje övning och 10 sek vila. Jag var helt DÖD efteråt! Så jag hoppas på träningsverk i morgon eller i alla fall mör i kroppen :)

I morgon ska jag på sminkkurs, det ni! Ska bli spännande :)


Nu har ni lite koll på mitt liv igen :)
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hej Therese!

Följer din blogg när jag hinner! Det är så inspirerande!! Nu undrar jag om du har lust att berätta vad du äter till frukost. Jag kan inte äta frukost direkt, så jag väntar tills jag kommit till jobbet. En period åt jag havregrynsgröt med banan, men det blir ohållbart i längden att springa runt på jobbet och koka gröt och hålla på. Behöver tips på andra frukostar! Äter GÄRNA kokt ägg... Äter INTE så gärna fil/yoghurt...

Kram Lotten

2010-11-22 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0