Dagens

Började dagen med yoghurt och müsli + två grova mackor med skinka och gurka. Lät frukosten smälta en halvtimma och förde benen mot gymmet. 

Väl där satsade jag på gymkondis idag:
*20 min löpband (14 min i 7 km/h med backe, 6 min i 10 km/h)
*20 min crosstrainer
*10 min trappmaskin
*10 min rodd
*10 min "spinninguppvärmning"

Kände mig väldigt nöjd efter dagens träning och jag gillar verkligen att köra det jag känner för just idag!
Men i morgon blir det ett lite blandpass, tänkte köra core, triceps och latsen. Stakningsmukler hela högen! Med andra ord, träning inför Halvvasan i vinter.

Nu går Anna Anka på TV, gillar programmet, men har svårt för henne... Hon ser inte bra ut, en 40-åring (?) som är som en 16-åring på insidan... Det kan inte vara nyttigt det heller.

Ha en kanonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0