Underbar tisdag <3

Åhh jag är och svävar uppe på molnen!!!!!!

Ikväll var Korpens ordförande på mitt spinningpass som jag ledde. Och efteråt så stannade vi kvar och pratade lite.
För att inte göra detta inlägg långt och tråkigt så ska jag komma fram till saken med en gång.

Han frågade vad jag ställde mig till att leda ett 60 min spinningpass på fredagar, jag sa att jag gärna ställer upp på det men att det kan bli svårt att sätta ihop passet i och med att jag inte är utbildad och har inte riktigt tänket som en ubildad instruktör.
Då sa han såhär: Men vi på Korpen har ju möjlighet att skicka iväg dig på en utbildning. Du kan ju fundera lite på det om du vill!?!
Jag blev helt extas, spärrade säkert upp ögonen och bara; HAHA ja varför inte!!!

Fatta, min dröm typ går i uppfyllelse!!! Vilken jävla underbar praktikplats jag har hamnat på!
Nu ska jag inte ta ut "segern" i förskott,  men jag hoppas att det inte bara var snack från hans sida :) hehe


Annars så har min dag varit rätt så lugn.
Började med frukost på balkongen men Robin, mycket mysigt <3
Jobbet var lugnt och skönt och så ledde jag Seniorspinningen på eftermiddagen.

Ja, livet i Orsa är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0