Osammanhang

Ja, men det kanske är dags att börja blogga lite igen :)

Massageutbildningen är nu slut och jag kan nu klassificera mig som certifierad massör! Det känns väldigt bra, äntligen har jag en riktig, äkta utbildning i bagaget! Har längtat såå!

Min LIA ("praktik") har börjat, och jag trivs sjukt bra. Har eget spinning/styrke pass en gång i veckan och har även börjat ha några få pilaterklasser, och såklart masserar jag också.
Just nu känner jag att livet bara flyter på och att det inte kan bli så mycket bättre. Lycka!

Så, jag har kommit igång med träningen igen. Har fått ett träningsschema av en styrketräningsinstruktör så nu ska jag ladda upp inför resterande bitar av Tjejklassikern.
Det sämsta är väl att jag har börjat äta godis igen... Men det är ju så gott!!! Fast, ja, jag kanske ska sluta med det :) Eftersom att jag vill ha resultat av träningen.

Lite av allt möjligt i detta inlägg känner jag, men det är lite charmigt :)
I morgon är det dags för marknad i Rättvik, så vi ska ner dit och kolla om vi hittar något roligt.

Ha en bra helg så hörs vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0