Helgen

Igår fyllde Robin år!
Så hans föräldrar var här under dagen och firade honom.

Jag gick till Korpen vid 13, hade stället för mig själv igår :)
Så öppnade, skrev tipspromenadfrågor till nästa vecka och stängde. Så mycket fanns det att göra.

Har varit så himla tråkigt väder de senaste dagarna... Regnet har vräkt ner och så även idag. Fram till 13 ungefär, då sprack himlen upp och solen kom fram. Sedan dess har det varit konstant 23 grader i skuggan, så himla skönt!!! Katterna har varit ute hela tiden och de tycker verkligen om det.

Robin och jag var inne i stan idag. Köpte ny kattsand, i.o.m att Missie kissar inne, så vi tänkte att ny sand kunde hjälpa. Kom in på djurmagazinet och frågade om hjälp, och dom visade vad vi skulle ha, och fick sedan 6 kg kattsand helt gratis :) + en värdecheck för ny sand på 50:- + att den 12:e kartingen sand är gratis. Aja, vi sparade pengar iaf, och katterna älskade sanden :)

I morron har Robin och jag vår "bakissöndag", det innebär alltid att det ska tvättas, diskas och fixas, inte att vi ska ha partykväll ikväll ;)

Igår blev ingen träning, inte idag heller, men i torsdags så körde jag mitt benpass och som vanligt gick jag med träningsvärk igår. HÄRLIGT!

Ha en bra kväll.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0