Lite allt om allt

Tentan i måndags gick kanon :)
Resultatet: MVG och 99/103 poäng, inte alls dåligt :)

Idag har varit en sjukt bra dag, under lunchen skrattade jag mig till tårar. Jag är så tacksam över alla fina vänner och människor som går i min klass, helt underbara!
Under eftermiddagen var det mer segt... Muskuleringen var seg och vi hinner aldrig lära oss så mycket, även fast vi går i skolan från 8.15-16.30...

Igår var i alla fall Robin och jag och hämtade vår tavla som vi tryckte på Gallerix på canvas-material. Det gick på 749:-, men vi hade tvåhundra i presentkort, så det var väldigt välkommet!

Jag vet dock inte om Robin vill att jag ska lägga upp bilden här på bloggen eftersom att det är han som har toagit kortet som vi gjort tavlan av, så jag ska fråga honom, så kanske ni får ta del av den senare :)

Hade bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0