Bursit i bursa subacromialis.... :(

Idag är det dags för Loppmarknad här i Orsa, vi i klassen har fixat ihop lite prylar, fika och massage till våra besökare, som troligtvis dyker upp :P
Pengarna går till vår klassresa nästa vår, hoppas det blir till ett fint ställe utomlands :)

Jag skulle ha masserat, men kan inte det. Jag har troligtvis fått bursit i min bursa subacromialis ;) HAHA
Nej, men i axelleden finns en slemsäck som har blivit överansträngd på mig, det har blivit inflammerad, så nu käkar jag VoltarenT och kyler (fast det går inte så bra med det, orka hämta snö...). Så vila står på schemat för mig och det har jag inte tid med... Men men, bara att härda ut, jag måste ju bli bra!

Så så fort inflammationen har försvunnit blir det att börja på nytt gym och börja med pass igen, SPINNING <3 Har börjat känna mig föslappat, INTE BRA!! Jag ska ju lixom göra Tjejklassikern i år!!!! :)

Nu måste jag dra till skolan, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0