Dagens träning: Linus program 1

Ja, det är dags att lägga upp dagens träning i Toppa formen!
Detta ska göras idag! Antingen gör jag bara Kluster 2 eller så gör jag båda. Som jag känner nu lutar det åt båda.

Såhär ser det ut:



Jag tycker inte att det ser så jobbigt ut, men vi får se, jag kanske är helt död efteråt!
Varje övning:




Hoppas att ni får ut något av denna röra som det här blev, men det ska nog gå bra!
Jag drar snart till gymmet och gör det här, ni oxå? (Kan lika väl göra det ute eller hemma)


Idag har jag träningsvärk i bröstmusklerna! Wihoo!!!!!! Skönt. Som jag sagt tidigare så är träningsvärk den bästa värken ever, tycker inte ni? ;)

Idag har jag om min fadder (som jag fick när jag började SCoTT) bytt massage med varandra. Så skönt och välbehövligt! Måste verkligen göra det oftare, vi bor ju ändå grannar :) + att jag har haft en massage på gymmet också.

Jo den här dagen har varit bra, nu fattas bara träningen :)
Hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0