My day

Nej, det blev inte en vilodag helt och hållet.

Har haft tre massager á 30 min plus en gyminstruktion och då lyfter man ju lite ;) (+ att jag nyss masserade och töjde Robin). Men jag har även gjort:
* 100 st situps
* 100 st crunches
* 50 st benabduktion/ben
* 50 st gluteuslyft/ben (rumpa)

Så jag har hållit igång lite i alla fall.

I morgon blir det 8 solhälsningar och mage/rygg på gymmet tror jag. Och så ska jag sitta med skolarbeten resten av dagen... Fick panik idag när ett mail från vår utbildningingsansvarig kom. Alla raporter om LIAn ska vara klara på måndag och en muntlig presentation ska göras på fredagen, och den ska filmas...! Pjuhh! Jag har inte ens börjat skolan än och har redan arbeten att göra. Aja, det är inte ens ett år kvar av utbildningen.

Nu är det natti natti, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0