Skolan har börjat!!

Oj vad dålig jag har varit att uppdatera nu på ett tag. Men jag började skolan igår och så var det samling med alla elever på kvällen så jag hann inte med något då.

I morse började skolan kl. 9.00 så jag ställde klockan på 6.30. När jag vaknade gick jag upp ur sängen och kollade ut genom fönstret, det jag såg var grått och dis. Då var sängen mycket skönare, så i morse blev det alltså ingen promenad. Ska ta igen den ikväll :) Plus att jag ska köra lite styrka då också. Återkommer om hur passat artade sig!

Igår gick jag runt 7800 steg, så jag kom inte upp i målet för dagen. Men är nöjd endå! Så vi får se hur många steg det blir idag :P Än så länge har jag BARA gått 1057 steg...

Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0