Härlig inlinesrunda

Härligt! Nu har jag precis kommit ut från duschen efter att ha kört en 6 km:s runda på mina inlines! Det var alldeles för länge sen, det kändes verkligen... Men skönt var det!

Jag tror i alla fall att jag har bestämt mig för att gå med i Viktklubb.se. Har nämligen kollat upp en dietist i Mora, men som jag sa, alldeles för dyrt!

På Viktklubb.se kan man Skiva i sin vik och längs och de räknar ut ditt BMI (Body Mass Index) på nolltid. Sedan fyller du i din målvik och när du vill ha nått dit. Är det ett orimligt mål säger de till om det, annars så visar de på ett ungefär vilket datum du kommer väga det du vill.

Mitt BMI låg på övervikt (de flesta vet om att man inte bara ska utgå från ens BMI eftersom att det är så mycket mer som spelar in på ens vikt, men det tåls att nämna flera gånger) och jag ville gå ner 15 kg från tills 31 januari. Enligt Viktklubb.se skulle jag väga det jag ville det 17:e januari.

Jag blev rekomenderad att köpa ett medlemsskap på 6 månader för 395:-, vilket jag tycker är hur lite som helst, om man jämför med en dietist :P

Ska fundera ett tag till, men jag kommer nog snart att gå med :)

Vad tror ni om det här?

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kollade faktiskt också på deras hemsida igår den verkade helt vettig asså :P

2009-10-05 @ 20:02:40
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: Lotten

Viktklubb är säkert jättebra. Själv köpte jag Viktväktarnas brevkurs och det funkar asbra. 2 kilo i veckan har jag gått ner så länge jag hållit mig till programmet. Men nu har jag haft uppehåll nån månad.



Men du, FEMTON KILO??? Du menar väl FEM kilo??? Du kan ju liksom inte gå ner 15 kilo, du är ju redan smal. Då blir det ju inget kvar av dig.

2009-10-06 @ 12:27:01
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0