De senaste 2 dagarna

Oj, nu har jag verkligen varit inaktiv...

Men jag har liksom inte prioriterat bloggen de senaste 2 dagarna.
Har varit slö också.

Var till gymmet i fredags och körde i stort sett hela kroppen. Men snackade bort mycket tid med Sofie, fast det är roligt :)

Igår hämtade vi vår "nya" soffa, den är jätteskön, nu får hela familjen plats!


Idag har jag kört kondition. Blev ett otroligt svettigt pass på 40 min. Efteråt körde jag 4 magövningar, men när min handled började ömma på den fjärde gav jag upp...

Nu har vi precis ätit, inte det nyttigaste, men det var väldigt gott.

Köttfärspaj såklart! :)

Nu blir det slappt resten av kvällen.

I morgon börjar mina sista två veckor av första terminen på skolan. Det är helt sjukt vad tiden går fort! Jag har ju varit ledig i stort sett varje fredag hela hösten, men inte nu längre. Dessa två veckor går jag måndag till fredag, 9-16. Får se hur jag orkar det...
Ämnet är i alla fall Alternativ Medicin (zonterapi, akupressur, massage, akupunktur m.m.) Hoppas det blir intressant och roligt, för nästa fredag har vi tenta på det... Men det ska nog gå bra!

Ha en asbra kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0