Nya målet: Halvklassikern!

Tjejklassikern är nu "officiellt" avslutad, idag fick jag hem mitt diplom!!! Känner mig så stolt över att jag klarade av det, trots motgångarna jag hade med Tjejvättern.

Men nu är det nya tag, mitt mål är ju att ha gjort alla tre olika klassiker på tre år. Så i vinter påbörjar jag och Robin Halvklassikern!

Loppen som ingår är:
Halvvasan, 45 km
Halvvättern, 150 km
Vansbro Halvsim, 1,5 km
Lidingöloppet, 15 km

Så från och med nu får ni följa mig på min resa mot Halvklassikern 2011


bild från www.svenskklassiker.com


Kommentarer
Postat av: Lotten

Ska bli jättespännande att följa din väg mot "halvan"!!! Jag får väl börja mig med tjejklassikern... Fast först siktar jag på Göteborgsvarvet 2011. :)

2010-11-03 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0