Må Bättre!

Första dagen på Må Bättre i Falun är gjord! Och jag känner mig mer än nöjd.

All personal som var inne idag hälsade mig välkommen så jag kände mig nästan som en i "familjen" direkt. Sånt gillas! 
Dock blev det lite mycket korvstoppning idag. Mycket info som man måste veta när man arbetar i receptionen, fick läsa igenom lite material och så berättade dem för mig. Så det behövs nog läsas igenom en eller två gånger till. 

Fick även vara med på ett BodyCombat-pass det sista jag gjorde och det var riktigt, riktigt jobbigt, fast otroligt roligt! I morgon jobbar jag mellan 15 och 21 så det blir spännande se hur jag orkar det :P är ju ingen kvällsmänniska direkt :P.

Träning är insatt i schemat varje dag, det gillas jättemycket :)

Nu blir det en slapp kväll framför TV:n med Robin och katterna.

www.mabattre.com

Det står om mig på startsidan :P och går man in på rubriken "Nytt ansikte på Må Bättre" så finns en väldigt smickrande bild på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0