Dagen har bara börjat

Nu sitter jag vid frukosten och har tryckt ner den sista biten. Redo och laddad för en ny dag! Frukosten är ju det bästa som finns och som säkert alla redan vet, det viktigaste målet på dagen!

Nu blir det bara lite småfix innan jag sätter mig ner vid datorn igen för att lägga musik till mitt corepass jag har ikväll. Jag vet ätt det är sista minuten men det kommer bli bra ändå :)

Får se hur mycket träning det blir för min del idag, kanske hinner en sväng innan gymmet öppnar. Eller efter coren. 

Ville bara säga att ni får ha en grym dag. I Orsa ligger frosten och det är minusgrader, hoppas verkligen på snö snart!


Tänkte bara visa hur snygg man är i badmössan man ska ha på sig på Vansbrosimningen.
Så jäkla smickrande alltså ;)
Men jag gillar min våtdräkt, den var typ snyggast av alla där, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0