100523

Lite synd att det blir såhär med bloggen... Alltså uppehåll vissa dagar och så, men det är så det får bli ibland. Det är ju inget jag tjänar pengar på lixom ;)

Har varit väldigt duktig med träningen denna vecka. Jag har kört alla mina pass (snart i alla fall) och faktiskt ett till. Så här har det sett ut:

Måndag: 60 min jogging ute + blandad styrka på gymmet
Tisdag: 60 min spinning + 60 min blandad styrka med egen kroppsvikt eller kompis motstånd
Onsdag: 60 min pilates
Torsdag: Vila
Fredag: 60 min spinning
Lördag: 1 km simning på 30 min
Söndag: Benpass på gymmet

Ca. 7-7½ timmas träning denna vecka. Jag tycker det är bra :)

I igår var jag i Mora då, i.o.m. att simhallen ligger där, så jag svängde in till InterSport och köpte ett par cykelbyxor med blöja i. Kanske dags att ha ett par egna efter att ha använt brorsans trasig i flera, flera år :)
I alla fall, testade två olika par. Ett av märket Newline (dom jag till slut köpte) och ett av märket Craft. I Newline kunde jag ha SMALL medans jag var tvungen att ha LARGE i Craft. Hur kan det vara så jävla olika? Men jag fick ju i alla fall en självförtroendeboost av att köpa byxorna i SMALL :P haha

Snart dags för Tjejvättern, etapp 2/4 på Tjejklassikern. Bara 20 dagar kvar!!! Så skönt när det blir färre lopp att genomföra, går att grenspecifisera träningen lite mer då.

Yes box. Dags för lite käk sen gymmet för ett svettigt benpass!
Härligt.


Alla kan behöva en kram ibland :)

Kommentarer
Postat av: Annette Kjellgren

De är för söta Leija o Missi

2010-05-23 @ 20:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0