100517

Måste börja med att säga grattis till mamma och pappa som har bröllopsdag idag. 24 år <3

Det är härligt att jobba på Korpen!

När jag stod i "köket" (personalrummet) och skulle precis ta på mig kläderna och gå hem, kom Eva in. Jag fick en kram och orden: "Det är så skönt att ha dig här, allt rullar på så bra!".

Kände mig så lycklig då. Så skönt att bli uppskattad för det man gör, även fast det inte är så mycket att göra :)


På måndag ska jag ha mitt första 1-timmas spinningpass, ska vikka för en annan tjej. Så hon visade mig hur jag skulle lägga upp programmet, så nu är det bara att välja några bra låtar. Kommer bli riktigt spännande, men oxå lite nervöst. Många av dom som kommer på måndagspasset har mycket bättre kondition än mig :) hoho!


Idag var jag ute och löptränade. eller man kanske ska kalla det jogg istället :) men jag var ute i alla fall! Joggade i 60 min (ungefär 7,3 km) och gick sedan in på gymmet ock körde lite styrka.
*Liggande bicepscurls i dragmaskin
*Tricepsdrag i dragmaskin
*Bänkpress
*Latsdrag
*Maskin för de raka magmusklerna
*Maskin för de sneda magmusklerna
*Tricepspress i maskin
*bröstpress i maskin

Allt körde jag 2*12.

Nöjd med dagen!
Adios :)

En härlig augustikväll vid Ales stenar i Skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0