100510

Vilken dag jag har haft!
Jag har varit överallt och ingenstans...
Och med det menar jag att jag har varit på många olika platser, men jag tror inte jag har varit aktiv inne i hjärnan idag...

2 möten (tänk att den (nästan) första gången man ska komma med i tidningen så är det här uppe i Orsa).
2 massager
1 spinningpass

Skulle ha löptränat idag egentligen, men när det fanns en ledig plats över på spinningen kunde jag inte motstå den. Det var riktigt tufft, svetten rann ner från pannan! Nästan så man skulle behövt en pool under cykeln, hehe!
Men såå skönt att köra slut på sig själv.

Plus att jag har en jävla träningsvärk i rumpan efter gårdagens benpass, like that!

I morron blir det två spinning/styrkepass. Seniorspinning och Praktikantpasset! Och jag håller i båda :)

Hörs!
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0