Min helg

Då var det måndag igen :)
Jag hoppas på en bra vecka då pluggandet flyter på bra, för på måndag är det tenta igen!

Löpningen i fredags (eller var det lördags...?) gick bra, mycket bättre än förväntat. Och eftersom att jag inte har sprungit på länge och har tappat lite kondition, som är en färskvara, så började jag på en löpprogram för nybörjare. Så i fredags (eller lördags :P) så sprang jag 1 minut och gick i en minut och gjorde det i 10 repetitioner.

Idag var jag ute och sprang igen, då sprang jag 2 minuter och gick 1 minut under 8 repetitioner. Det gick bra idag också, men mitt nästa inköp när jag får mitt lån blir ett par löparskor! Just nu springer jag i ett par sjukt utslitna gamla Adidas-sneekers.... INTE BRA!!

Igår var Robin och jag uppe i Grönklitt i det otroligt härliga vårvädret som var. Var så sugen på skidåkning, men backarna var isiga så det var inte så roligt. Vi satte oss i Biffen (en backa som heter så! Backen på motsatta sidan heter Bananen! Haha) och solade lite. Det mysiga är att när man sitter där så är man bara 15 meter ifrån tigrarna i Björnparken. Det var tre stycken ute när vi satt där och de kom till stängslet där vi var och så låg dom där så vi kunde titta på dom ordentligt. Det var såå mysigt, vilka otroligt maffiga djur!

Min helg har varit lugn och skön med andra ord. Men som sagt, veckan blir tuff, så det var bra att vila upp sig.

Nu ska jag leta efter min andra katt, hon har försvunnit, hur man nu kan göra det i en 2:a!

Vi hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0