Vilodag

Idag är jag slö, med stora bokstäver, SLÖ!!!!!
Fast ändå så har jag fått mycket gjort; jag har damsugit, strukit (strykt?), städat en garderob som det rasade ut om man öppnade dörren till, lagat mat, diskat.
Och i förrgår tror jag det var så putsade jag fönstren i vardagsrummet. MEN, jag suger på det, de klassiska ränderna finns där... Kanske ska köpa en bättre skrapa?
Nä, det här var ju inget intressant! Men ska nog putsa de andra fönstren också kanske, föräldrarna kommer ju upp på fredag.
Nä, just det, det var ju inte intressant!
Har i alla fall en välförtjänt vilodag idag, men för det kanske det blir en promenad, känner att det skulle vara skönt. Jag var ju av den "mjuka kroppstyp"en som behövde motion dagligen :) hoho
Ha det bra, jag ska putsa fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0