Veckans träning

Kl. 13 gick jag till gymmet för att springa på bandet. Det blev 40 minuters löpning, och jag var helt knallröd i ansiktet efteråt, såg ut som att jag har bränt mig i solen! Kom i alla fall lite längre än 6 km.

Och hela eftermiddagen stannade jag kvar på gymmet. Hade en massage vid 15 och kl. 17 skulle vi ha styrelsemöte, men det var ingen som kom... Så vi flyttade det en vecka framåt.

Nu så, här kommer veckans träningsprogram:

Måndag: Powerwalk/jogging 30-40 min + stretch
Tisdag: Linus program 2 (lägger upp det i morgon) + stretch
Onsdag: 6 solhälsningar + stretch
Torsdag: Powerwalk/jogging 30-40 min + stretch
Fredag: Linus program 2 + stretch
Lördag: Vila
Söndag: 6 solhälsningar + cykel- eller simtur 20-30 min + stretch

Är ni på då? :)

Ha en härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0