Redo att hoppa in i duschen

Idag har det varit en bra dag!
I förmiddags så gick Robin och jag till gymmet för att köra igenom de nya maskinerna. Blev ett varv ovh 2 set á 12 gånger på varje maskin. Riktigt svettigt blev det i vilket fall. 

När vi kom hem packade vi väskorna och åkte iväg till svärmor och svärfar i Borlänge. Lämnade av katterna och åkte in till Kupolen (köpcentrum) och handlade lite. Jag köpte en t-shirt och ett par jeansshorts (visar bilder sen) och en almanacka. 

Vi 20 drog jag ut på en jogging/powerwalkingrunda (sprang mer än vad jag gick ska tilläggas) som slutade i 8.65 km. Det gick på 1 timma så var hemma vid 21 igen. Och nu sitter jag här, redo att hoppa in i duschen efter en bra dag.

Sen ska jag bara slappa!!!
(Blev middag på MAX idag, har bara McDonalds i Mora så det var såå gott :)) 

Är det någon som är med mig på Blossoms träningsprogram? Vore kul om det var någon som hakade på.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0