När jag har råd.... :)

Okej, såhär är det!

Jag är just nu inte världens rikaste (kommer heller aldrig vara för den delen), men när jag har ordentligt med pengar, vilket jag hoppas blir i höst, för jag måste spara och vara smart nu, finns det några saker jag vill köpa.

Så snart som möjligt ska jag klippa mig och färga håret för det behövs! Så slitet...

Det andra jag måste köpa är ett par SPD-skor. I och med att jag leder spinningklasser så behövs det verkligen, blir lixom mer drag i benen :)

Och det tredje, som jag egentligen skulle kunna köpa i morgon om jag hade råd, är en ordentlig racercykel! Jag har ju mina planer på Halvvättern nästa år och Vätternrundan året därpå och då behövs ju ordentliga grejjer!
Den här har jag tänkt mig:



Snygg va?? Jag är frälst i den!!!



Vet inte om dom här va så snugga, men på den svarta plattan sätter man dit en "låsmekanism" så man kan sätta fast foten i trampan. Sjukt smart och bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0