Min dag

Nej, blev ingen löpning ikväll. Började regna på eftermiddagen och sen har det bara fortsatt... Så jag har suttit framför TV:n hela dagen och spelat TV-spel!

Fast jag har hunnit med att träna också!
Blev mage-rygg på gymmet tillsammans med Robin. Som uppvärmning körde jag 10 jobbiga minuter på löpbandet. Körde med incline på 2-3 och hastighet 10-12. Kändes bra efteråt!


Nu bakar Robin bullar! Fatta vilken lyx man har alltså.
Och jag har varit duktig och damsugit, dammat och fixat.

Sen har vi tagit en "långpromenad" med katterna. För oss var den inte så lång, men för de små liven blev det jobbigt, de bara låg på gräsmattan när vi kom hem. Ja det har varit en riktigt bra dag, och i morgon hoppas jag att jag ska kunna ge mig ut på löptur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0