Husvagnsliv <3

Idag stod 6 st solhälsningar på schemat, så jag gjorde en aktiv vilodag utav den här dagen.
Blev en promenad på 60 min och när jag kom hem gjorde jag yogaövningen.

När jag var ute och gick så gick jag igenom campingen här i Orsa, man kan gå längs med vattnet genom hela campingen så det är jättefint. Det var så varmt och så mycket folk och så mycket husvagnar. Fick mig att tänka tillbaka på min barndom då familjen levde husvangsliv på somrarna. Så mysigt det är!

Frukost i förtältet, hela dagarna utomhus med bad och lek, grillning på kvällen, för att sedan somna i överslafen med 30 cm till taket. Det var trångt men så mysigt!

Det är sån gemenskap på en camping, inte bara ute vid alla vagnar utan även i de allmänna köken och badrummet. Åhh vad jag längtar till jag kan köpa en egen husvagn tillsammans med min egen familj!

Finns bara en sak att säga:

Husvagnsliv är välmående för både kropp och själ!

Kommentarer
Postat av: Annette Kjellgren

Jag tror du blev lite nostalgisk när du gick genom campingen.

2010-07-28 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0