Bra start på dagen

Nu ska här bli en riktig träningsblogg!
Min träning, träningstips, kläder m.m. Kanske ni har några förslag på vad ni vill ha med?
Kan även svara på frågor som ni har angående kroppens muskler, t.ex. varför har jag ont i knät eller varför har jag ont i huvudet så ofta. Det är bara att fråga på! :)

Jag finns här för er skull.


Började dagen med ett skönt konditionspass på gymmet. 45 min blev det:
- 20 min crosstrainer
- 15 min löpning
- 10 min rodd

Trodde inte att jag skulle klara av löpningen eftersom att mitt knä krånglar, men det gick bra, så jag är glad!
Blir troligtvis en sväng till gymmet ikväll för lite armar/axlar. Har satt ihop ett nytt pass till mig själv så ska bli kul att testa!

Kommer snart lägga ut mitt träningsschema här på bloggen. Så då får ni se hur det ser ut. Kommer läggas allt med fokus på löpning i.o.m Lidingö Tjejlopp den 26/9, men mer om det senare.



Hoppas nu ni vill följa bloggen och att ni kommer med många bra fågor och förslag!
Hoppas också att jag får lägga ut dem på bloggen och svara på dem så alla kan se. Det bestämmer ni :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0