Blossoms träningstest

I Blossom Magazine fanns det ett jättebra test! Ett test om där man ska hitta rätt sorts träning för sig själv. Det var 10 frågor man skulle svara på och då fick man fram vilken träningstyp man var, Grön, Gul eller Lila.
Både Robin och jag gjorde testet och det stämde väldigt bra in! Jag blev Lila:

Mjukare kroppstyp (check)

Svårare att få synliga muskler (check)
Svårare att bränna fett (check)
Seg i starten (check)

Generella träningsrekomendationer: Kondition, styrka och rörlighet i alla former, som engagerar hela kroppen, maximal omväxling.

Ja, det stämmde väl in bra. Skrattade så gott när det stod mjukare kroppstyp, så förlängde säkert livet några månader!
Vill ni veta vilken träning som är rätt för er? Köp tidningen! Tänkte skriva ut testet här, men det skulle ta flera timmar.... Så sorry.

Stod också att jag gärna skulle träna lite varje dag, så jag får se om jag hittar på något ikväll, annars tar jag en vilodag såhär på söndagkvällen. Och sätter igång med "träna-varje-dag" i morgon istället (jag vet att man inte ska säga/göra så, men jag bestämmer över mig själv :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0