100731

Hade ju tänkt en promenad idag, men det blev ingen. Fast det gör egentligen inget, fick ju en massa annat gjort i alla fall!

I morgon ska jag leta musik till mitt nya 30 min-spinningpass för att sedan gå till gymmet och testa det. Bakar ihop det med mitt "Blossom-schema", perfekt ju. Men lägger till lite styrka på det, får bli bröst och lite armar tror jag. Ben är ju bara att glömma så som jag känner i knät idag...

Robin har fått en gnutta "nyttig-mat-inspiration", så vi ska käka upp allt onyttigt vi har i frysen under nästa vecka för att sedan käka så fräscht som möjligt. Få se om budgeten tillåter det men jag tror det ska gå bra.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa, har kommit halvvägs igenom "Barn 312", en bok skriver 1955 (om jag inte missminner mig) som jag är fast i.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Doktor Glas

Skulle också behöva sätta ihop ett spinningpass, har du några tips på bra musik?

2010-07-31 @ 23:45:04
URL: http://doktorglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0