"You don't dare quit on me!"

Ja har en förebild, ja lite av en idol kanske...
Det är en amerikansk kvinna som är en av tränarna i Biggest Loser.

Jillian Michaels


En riktigt tuff tjej alltså!!
"You don't dare quit on me!"

Den meningen ska jag skrika åt mina kunder när jag är personlig tränare sen ;) haha. Det kanske är en mening jag skulle skrika åt mig själv istället, till att börja med i alla fall.

Jag har, efter ett långt samtal med min älskade pojkvän, kommit fram till att det är slut på allt som har med extra kalorier att göra.
Jag har ju inte ätit godis på länge, så det känns skönt att jag inte behöver tänka på det. Men detta med kakor, det har ju varit min fallgrop, och vi får ju inte glömma favoriten, popcorn!
Men nu ska jag tugga tuggummi, äta frukt, borsta tänderna (ja, det hjälper faktiskt, och man får ju inte äta något efteråt, gör man det måste man ju borsta en gång till sedan, och det är det både för trist och jobbigt för att göra) när suget faller in!

Start redan idag! Så nu när jag har bestämt mig för detta och satt upp min träningsplan för januari så ska vi se hur mycket jag kan gå ner på en månad. Kosten ska jag fortsätta med som jag äter nu, svensk husmanskost.

Så nu ska jag ha Jillians mening i huvudet när jag tränar.
Jag ska aldrig svika mig själv!

Puss och kram till er <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kan du ge upp på popcorn?! :O



Då skulle jag inte ha någon motivation kvar haha :P



Men håller med dig om att hon är en skapligt bra idol hon har fått mig och mamma att vi ska börja på hälsofabriken nästa vecka ;)

2010-01-03 @ 19:07:28
URL: http://nohiding.blogg.se/
Postat av: Lotten

Såg du dagens avsnitt av Biggest Loser? En man hade gått ner 14 kilo på en vecka!!!!!????? FJORTON KILO???? Jag fattar verkligen inte!! Men det kanske är lättare att gå ner fort när man är jättetjock. Men ÄNDÅ! De tränar ju som små dårar, undrar om det är bra för kroppen, undrar om det BARA är fett de förlorat eller om det är mycket vätska och muskler också...

2010-01-03 @ 21:52:05
URL: http://www.alveling.se
Postat av: viktoria

det där med att borsta tänderna funkar ju faktiskt ganska bra :) för mig i alla fall, för jag vill inte äta efteråt för allt smakar så äckligt :P så riktigt bra knep på kvällen :)

2010-01-04 @ 00:48:57
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Lotten

Nu blir det fyra kommenaterar på ditt inlägg! :-D



Är bara tvungen att kommentera Jillian också. Jag såg gårdagens avsnitt och hon är ju stenhård! Men hennes metoder skulle ALDRIG funka på mig, jag skulle bara bli galen. För många människor hjälper det ju att ha nån som skriker åt dem och hotar dem, det taggar dem på nåt vis, de blir pressade att ge det sista för att "visa tränaren". Men sån är inte jag, för mig funkar "morötter" bättre - att ha ett mål, nåt att se fram emot. En målbild av sin kropp så som man vill ha den. Några snygga plagg i en för liten storlek som man vill kunna komma i. Såna saker. :-)

2010-01-04 @ 13:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0