Visionboard

Ojoj, vilken kass uppdatering!!

Igår tränade jag kondition, cyklade i 40 min och körde crosstrainer de sista 5 minutrarna.

Idag ska jag egentligen träna men tänker inte göra det :) haha
Nä, jag tar vilodag idag istället för på söndag får då blir det troligtvis en heldags skidåkning med älskling <3

Gjorde en visionboard idag. Det är en tavla där man ska skriva, klippa ur bilder, ord m.m och klistra på. Allt som är på din visionboard ska vara något du vill ha, uppnå eller något annat.
Du ska använda din tavla som en "reminder" på vad det är du ska göra. MEN, genom att ha en visionboard och bara kolla på den varje dag kan vissa av sakerna, på ett eller annat sätt, komma till dig automatiskt. det handlar om inställning, vill du ha något måste du verkligen tänka på det och mena det du tänker, för Universums kraft är större än vad man tror.


Mycket på min visionboard kan ni säkert lista ut vad det står för, men vissa saker kommer jag inte tala om.
Men, för att inte göra vissa (läs, mamma, hehe :)) orolig så står inte bebisen för att jag vill ha barn utan för att jag skulle vilja testa på att massera bebisar! Fatta häftigt!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Hihi, rolig kommentar om bebisen!!! :-D



När jag går till träningen har jag mina grejer i en ICA-kasse. Känner att jag skulle bli ungefär 1000 gånger mer inspirerad att träna om jag hade en riktigt riktigt snygg gymväska. Har surfat runt lite på nätet idag men det är svårt att hitta nåt. De flesta "gymbags" är vanliga tråkiga väskor med nån logga på. Jag vill ha nåt flärdfullt, nåt kul, nåt med blommor på, nåt rosa... :-D Ska söka på "weekendväskor" och se om jag får träffar på det sättet....

2010-01-14 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0