Rygg/bröst = <3

Gud vad jag blir glad att se besöksstatistiken gå uppåt! Jag vet bara om 4 personer som läser min blogg, så gör er gärna kända ;)

Och glöm inte att jag vill veta vad ni tycker; ska jag bli brunett eller blondin?

I morse var det ganska kallt här uppe, stackars lilla Robin att behöva jobba i skidbacken idag...

 
Jag gick i alla fall till gymmet idag. Tog en vilodag igår för jag hade tvättid, sen vill jag inte dra iväg när Robin kommer hem.
Men idag blev det:
Löpning 15 min: 150 kcal.
Crosstrainer 15 min: 105 kcal.
Gymma (bröst, rygg): 232 kcal.

Det här med löpningen, det beror verkligen helt på vilket humör jag är på. Och det är nog inte ofta jag är på "löpa-en-halvtimme-humör", tyvärr!!! Men man får helt enkelt lyssna på kroppen och det var det jag gjorde idag, det är därför jag delade upp mitt cardiopass i två typer. Det blev bra i alla fall :)

Att kombinera bröst och rygg, var nog det bästa jag har gjort med mitt träningsschema, tror jag! Det flöt på så himla bra. Ryggövningar finns det ju mängder av! Skit kul!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att plugga lite coachning.
Avslutar med en bild på lilla Leia (Missie blir aldrig lika bra på bild, men hon får plats här på bloggen snart med).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0