100110

Ojojoj, nu har jag varit otroligt duktig!

Hoppade över konditionsträningen igår och tog den idag istället, och det gick väldigt bra faktiskt.
-Sprang 5 min som uppvärmning (hastighet 7.0)
-Sprang sedan i 33 min (hastighet 8.0 i 15 min, sedan ökade jag med 0.2 var 5:e min)
-Gick 2,5 min (hastighet 6.5)
-Sprang de sista 5 min (ökade hastighet varje minut, började på 8.0 - 8.3 - 8.6 - 8.9 - 9.2. Sista 30 sek sprang jag på 10.0)

(Alla siffror anger km/h)

Nu ska jag ta en dusch, sedan ska jag handla lite till tacomiddag, MUMS.
Ikväll får jag träffa Sandra igen, efter tre veckors lov! Wohoo!

(Har hittat mitt läxpapper som jag "slarvat bort" så det blir att plugga också!

Brände 453 kcal!

Kommentarer
Postat av: Lotten

Åh vad bra att du skrivit ut km/h och tider och allt!!!!!!! Om jag ska kunna få din gamla kropp måste jag ha lite riktlinjer för vad du klarar av! ;-) Ska till gymmet efter jobbet idag och så ska jag se hur jag ligger till i förhållande till dig. Ska bli spännande! En sak vet jag: Jag räknar inte hastigheten 7.0 som UPPVÄRMNING... :-D

2010-01-12 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0