Now or never

Senaste gången jag drog igång här var mitt mål att få många läsare, jag uppdaterade ofta och jag tröttnade på det. Nu har jag bestämt mig att jag ska blogga när jag har lust och framför allt tid. Det är mycket nu :)
"Idag är första dagen på resten av mitt liv"

Så är det faktiskt. Jag har bestämt mig och Robin ska hjälpa mig. Jag vill kunna känna mig nöjd över min kropp och inte må dåligt. Vill känna mig frisk och välmående, inte med massa onödigt socker och skit!
Så idag är faktiskt första dagen på resten av mitt liv :) Och jag börjar med en ny frisyr i morgon! Äntligen ska jag klippa mig.
Med bara 28 dagar kvar till Lidingö Tjejlopp känner jag att jag har fått in bra löpning. Måste bara köra fler pass i veckan, men snart är jag klar med Tjejklassikern!!!
Så stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0