Morgonjogg

God morgon!

Har redan hunnit med ett träningspass idag, stolt! Har varit ute på en 40 minuters joggingrunda, förbi campingen. Härligt. 

Nu blir det frukost och sen ska Robin och jag in till Mora för att se om han kan hitta några t-shirts. Måste än en gång till OrsaBostäder för det där jävla brandvarnaren piper till var 30:e sekund och jag tycker det är lite jobbigt. Måste ju vara något fel i kretskortet då alltså.
Ikväll blir det spinning!!! Första "riktiga" passet sen midsommar, så sjukt kul! Vet inte om det blir 60 eller 75 min, det blir en överraskning :)

Ha en bra dag!

Trött med redo för lite löpning!
Smickrande bild ;) Trött och svettig efter mina 40 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0