Extra vilodag

Asså idag är jag INTE på träningshumör! Och då tänkte jag faktiskt strunta i träningen idag. Har lite att fixa här hemma plus att jag har två massager och en gyminstruktion idag. Så är inte helt ledig.

Men känner mig värd en extra vilodag den här veckan, vet inte varför. Och sen längtar jag till på fredag, ja dels för att mamma och pappa kommer upp och hälsar på (såklart!) men jag har varit godissugen så länge nu, men ska verkligen vara stenhård på att fredagar får vara min godisdag :) haha. Töntigt det här känns, längtar tills jag ska äta godis lixom, aja. Bättre att lägga band på sig och bara äta en dag än att smocka i sig varje dag man är sugen, då skulle jag väga ett ton snart asså :) haha, och det vill jag inte!

Ja, ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0