Stolt Therése

Idag grejjade jag det igen!! Med råge!

12 120 steg!!!

Nu känner jag att jag varit väldigt aktiv idag. Först yoga, sen promenad och till slut landade det på så många steg :) *STOLT*

Så rappa på nu, ut och ta några kliv extra :) Förresten, trappor är ett gudomligt träningsverktyg. Fiiin rumpa och fiiina ben. We like! (synd att jag bor på första våningen, bara 7 trappsteg...)

I morgon är det skola 10-15. Sen på fredag är det självstudier ("ledigt" från skolan).

Yogaövningen åker in i bloggen i morgon i stället, blev en kväll med fotboll på TV.

Kram på er alla goa :)


Kommentarer
Postat av: Lotten

Oj vad duktig du är!! :)

Jag gick 7200 steg igår!

2009-09-10 @ 09:50:35
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0