Power-start

Nu var det länge sedan jag skrev...
Igår hade jag inte ens på mig min stegräknare p.g.a. att jag hade skola mellan 8 och 16, sen var det plugg som gällde hela kvällen.

Men idag har jag gjort en power-start på dagen. Yoga i skolan nu på morgonen, det är väldigt skönt och kroppen känns som en degklump när man går därifrån. Man är helt avslappnad. Vi gjorde en väldigt bra övning för mage/rygg som jag hade tänkt lägga ut på bloggen. Till den behövs inga hjälpmedel alls, bra va??

Efter yogan så tog jag en omväg hem kan man säga, jag gick en promenad på 40 minuter. Så jag är redan uppe i över 5000 steg idag. Det känns bra. Hade planerat att gå till skolan sen igen så då blir det 2000 extra steg :)

Nu är det 2 timmar tills jag börjar igen, så nu ska jag träna lite på min presentation (ska sälja en vara, sjukt svårt!) och få något i magen. Sen ska jag vila upp mig lite.

Ha en bra dag så lägger jag in övningen i eftermiddag/kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0