En härlig timma!

Har precis kommit hem från en helt underbar upplevelse!!

Hälsaklassen som går sista året på min skola har nu aromabehandlingar (man har spakursen 3:e terminen av 4:a). Så för oss SCoTT:are kostar det bara 100:- för att få en helkroppsskrubb, aromainpackning, ansiktsmask och ansiktsmassage, och för andra kostar det endast 200:-! Ska du göra det på anläggning får du betala minst 500:-.

Jag tog tillfället i akt att kosta på mig det och min reaktion är; EN GÅNG TILL!!!!! Det bästa är att jag har fått mer inspiration till att börja med spakursen!

Det är så skönt! Nästa vecka har de behandlingar med lera och veckan därpå med alger. Lätt att jag ska kosta på mig dessa behndlingar också.

Jag har aldrig varit så avslappnad och lugn tror jag, det gjorde inget att man var helt naken under alla handdukar, så himla avslappnad!

Så, tack Sandra Blixt för en underbar behandling!

Har ni möjlighet att komma hit inom 2 veckor så boka in en tid! Annars väntar ni med att komma hit till i vår då jag gör massage-kundbehandlingar :)

Kosta på er lite spaupplevelser, det kommer jag att göra i framtiden. Så bra för din kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0