New haircut

Hej bloggen!!

Idag har det inte blivit så jättemycket motion, totalt 7783 steg...

Men jag har varit hos frissan! Gick till Hårteamet här i Orsa, frisör'n hette Emma, en otroligt duktig tjej!

Resultatet:

EFTER!!!!!                                              FÖRE!!!!!

Innan hade jag en ca 7 cm lång utväxt där det verkligen syntes skillnad mellan det nästan helblonda och min naturliga färg. Det frisör'n gjorde var att blondera utväxten i slingor och gjorde andra slingor i mörkare färg. det har gjort att jag har många färger i håret just nu. Ser naturligt och fint ut! Både min frisör och en annan frisör blev väldigt nöjda, det gillar jag!!! En annan sak som är bra är att mina ögon syns jätteväl! Har ju jättemörkbruna ögon för er som inte vet så det blev asläckert! 


Kommentarer
Postat av: Malin Borg

det blev ju kanon snyggt:)

2009-09-21 @ 21:00:50
Postat av: mamma

Saknar en bild fram ifrån så jag ser hur du ser ut.

2009-09-21 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0