Dålig helg...

Nu måste jag faktiskt be om ursäkt!!! Jag har inte bloggat något...
Men jag har tagit helgen ledigt från träning för det har hänt så mycket annat. Mycket som har med skolan att göra. Och eftersom det här är en träningsblogg så har jag inte haft något att skriva om, helt enkelt..

Men idag hoppas jag i alla fall att jag ska kunna ge mig ut och åka inlines (vi har tvättid idag...). Ska kolla upp om jag kan utöka min 6,5 km sträcka till 8 km eller kanske 1 mil! Vore coolt.

Hoppas ni haft en bra helg och att ni har varit mer fysiskt aktiva än jag :)

Kommentarer
Postat av: Lotten

Jag sitter och funderar på hur jag ska få in träning i mitt schema. Det måste ju vara nåt man kan göra ihop med en ettåring. Jogga blir alltså svårt. Barnvagnspromenader är ju nyttigt, men man blir ju inte precis vältränad av dem... Får fundera vidare! :-)



Igår blev det förresten bara 4500 steg....

2009-09-06 @ 11:42:54
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0