Dagens frukost

Idag tänkte jag testa en ny sorts frukost, en frukostsmoothie. Jag tog:

  • ½ banan
  • 1½ dl juice
  • ½ dl mild yoghurt
  • 2 tsk havregryn

Mixa allt. Klart!

Den andra halvan av bananen åt jag upp.

Först kändes det inte som att jag blev mätt så jag tog en macka också, men efter ett par minuter kom mättnadskänslan så smoothien och den halva banen hade nog räckt ändå.

Skulle såklart ha tagit bild på det men det glömde jag ju bort... Får bättra mig med bilder!

Vad äter ni till frukost??


Kommentarer
Postat av: Lotten

Åh vad många nya inlägg!! Härligt!! Roligt med tips på kläder, och den där smoothien lät väldigt god!



Själv har jag gått promenader i helgen men glömt sätta på mig stegräknaren. Typsikt! Nästa vecka ska jag försöka ha den hela tiden.



Har även rensat garderoben, slängt alla kläder som nu börjar bli för stora. Jag SKA ju ner i vikt och jag SKA ju inte gå upp igen, så bort med alla XL-kläder!!! :-D

2009-09-20 @ 15:51:20
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0