Bra dag idag!

Idag har jag tränat yoga som varje onsdag. Men nu är det bara en yoga-onsdag kvar :( Trist...

Hade tänkt dra till simhallen, men insåg att jag var tvungen att plugga lite, men ikväll blir det ju Afrikansk dans!! YEAH! Så det blir rikitgt härlig träning idag.

Ska ringa om kattköp om ett par timmar, kommer bli väldigt spännande! Hoppas vi kan komma och kolla på de små liven idag!

Robin och jag avslutade alldeles nyss en underbart god måltid! Jag lyckades göra pannbiff! Okej, det är inte svårt men jag kan inte laga mat, fast jag borde börja säga till mig själv att jag kan det, för det är sällan jag misslyckas!
Reslutatet:

Ha det underbart!


Kommentarer
Postat av: Lotten

ÅH! KATT!!! Så himla mysigt! Det är verkligen toppen att ha katt!! Du måste lägga ut bilder sedan!



Här är det si och så med motionen... Jag ska bättra mig... :-D

2009-09-23 @ 18:02:14
URL: http://www.alveling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0