En "unna-mig-dag"

Dålig upptadering, men beror ju som ni vet på tentan. Och den gick jättebra!!! 22 rätt av 30 möjliga så jag är sjukt nöjd :)

Kände att jag behövde belöna mig med någonting så jag har betällt en T-shirt från Junkyard, och JA det är en killt-shirt men det struntar jag i :)

Bild lånad från www.junkyard.se


Och så åkte Robin och jag in en sväng till Mora, där blev det lite kattleksaker och en borste till dem, fyra par strumper (behövdes!!!), lite pennor och Rosa Bandet - 2009.

På bandet är orden "ska bara" skrivet i blindskrift. Väldigt bra tycker jag!

I morgon blir det simhallen igen!! Yes yes! Jag börjar verkligen njuta av att simma min längder, härligt!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: Jo, visst skulle jag kunna spara lite kläder :D

2009-10-03 @ 08:43:31
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0