Att lyssna på sin kropp

Idag kanske jag egentligen borde gå till gymmet. Men jag tänker inte göra det, för idag säger mitt humör att det är en slappar dag och att jag får göra precis som jag känner för. Och idag känner jag inte för att gymma.

Det är så viktigt att lyssna på sin kropp. Träningsschemat som du har gjort är jättebra om du följer, men strejkar kroppen en dag då det står att du ska träna, ska du inte tvinga iväg dig till gymmet i alla fall.

Tränar du på de dagar du inte känner för att göra det, kommer du lättare och fortare att tappa sugen för träningen, och det vill man ju inte!!

Lyssna på din kropp! Vad vill den göra? Följ den!

Ha en bra dag! Det ska jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Elm

Fin blogg :) Besök gärna min ^^

2009-10-25 @ 12:00:16
URL: http://storamolnet.blogg.se/
Postat av: Viktoria

du ser mycket äldre ut sen sist jag träffade dig ;) ser fram emot att träffa dig när du kommer hem :D <3

2009-10-25 @ 20:12:18
URL: http://isuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0