What a day...!

Idag har det varit full rulle i lägenhet nr 41 på Barkgatan. det har putsats fönster, strykigt och bytt gardiner, satt upp elljusstakar, svabbat golv, damsugit och dammat.

Och det är så fint här nu! Vi börjar få lite julstämning, nu fattas dock bara snön (och granen!)... Vill ha en vit jul!!!

Blev ingen paj idag, hade ju ingen köttfärs hemma! Hehe. Vi stekte rödspetta och kokade potatis i stället, det blev mycket gott, och det känns som väldigt bra mat!

Jag har ju läst ut en bok som vi har i "läxa", så jag har inte hunnit med att gå iväg till gymmet idag :(
Men inte hänga läpp för det! Jag körde core hemma istället!!! Jäääj!

Blev många mage/rygg-övningar på den halvtimman jag körde, och för att inte bara göra situp efter situp använde jag mig utav min bästa böcker som står i bokhyllan, nämligen:

Dessa böcker får jag mycket inspiration utav. Finns många funktionella övningar, alltså övningar som är mer naturliga för kroppen än att sitta i en maskin. Men det finns också många maskinövningar.

Brist på inspiration? Köp en träningsbok!

Nu blir det duschen en snabbis för sen börjar Idol!

kramisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0