Upp och ner...

Och idag har det varit ner... Jag har varit trött hela dagen och inte känt mig pigg på varken skola eller träning. Så, träningen som skulle skett idag kommer inte att ske. Har liksom ingen lust... (Undrar om det beror på att jag ska ta svinvaccin-sprutan i morgon?)

Igår var jag i alla fall på gymmet. Det var kondition som gällde då. Det blev 20 minuter på roddmaskinen, 20 minuter på crosstrainern och ca. 10 minuter på cykel. Det var otroligt svettigt kan jag säga!! Så skönt!

Blir troligtvis ingen mer träning denna vecka, för jag åker till Åtvid på fredagmorgon. På lördag firar Åtvidabergs Drill 25 år, och det firar de, tillsammans med Åtvidabergs Musikkår och Västerås Ungdomsmusikkår, med en konsert i Sporthallen. KOM OCH KOLLA!!!!

Ha nu en bra kväll, jag ska i alla fall ha en lygn och skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0