Husmors-söndag

Hej alla!

Idag var det varit en vilodag på träningsfronten, men inte på "husmorsfronten".
Jag har städat hela lägenheten grundligt så nu är den jättefin!! det är faktiskt rätt så uppiggande att ha en ren lägenhet.
Jag längtar massor tills det blir första advent och man får ta fram alla ljusstakar, och sen när man får sätta upp julgardinerna. Just det, måste ju köpa en julgran, ljussling och julgranspynt! Robin och jag ska fira jul här i Orsa med min familj. Det kommer bli supermysigt! Längtar!!!

Hur har er söndag varit? Känner ni ångest inför måndag i morron?? Det gör inte jag... För jag är ledig!!!!!! Wohoo.

Ha en kanonkväll. Kram


Bild från: http://www.detaljochdesign.se/images/Ljusstakar/xmas_white9411.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0